keskiviikko 28. toukokuuta 2014

Hobbiton

Viime lauantaina pääsin Finnin iskän kyydillä Hobittoniin. Mun lisäks mukana oli Marco Argentiinasta, Sofia Suomesta ja tietty Finn Sveitsistä. Finn on mun kanssa samassa koulussa ja kaikki aina sotkee ja luulee et Finn on Suomesta koska sen nimi on Finn (kuka suomalainen nimeäis lapsensa suomalaiseks?!) ja et mä oon Saksasta koska meijän koulussa on 4 saksalaista kansainvälistä opiskelijaa jotka on tyttöjä. Joku päivä mä vielä toteutan mun hostmamin ehdotuksen ja teen paidan missä lukee et "I'm not from Germany". Jopa meijän koulun rehtori sano mulle yks aamu "Guten morgen" ja olin niin hämilläni et taisin vaa vastata takasin et Guten morgen. Okei miten mä eksyin tähän aiheeseen kun olin puhumassa Hobittonista...

Anyway, Hobitton, must-kohde kun täällä kerran ollaan, vaikka hintaa sisäänpääsylipulla olikin 75 dollaria (about 50 euroo). Unohdin ladata oman kameran akun, heh, joten Sofia toimi päivän kuvaajana ja räpsi vaatimattomat 600 kuvaa. Se on ihan totaali LOTR-friikki.

ps. Selvisin Dragon's Denistä hengissä ja jopa aika hyvin! Ihme ja kumma en ees ollu kauheen jännittyny, se helpotti tosi paljon kun esitettiin ne omalle luokalle perjantaina!

Last Saturday I got a lift from Finn's dad to Hobbiton. With me there was Marco from Argentina, Sofia from Finland and ofcourse Finn from Switzerland. Finn and I both go to Waiuku College, and people have serious problems working out who was who and where were we from. Everyone thought that Finn was from Finland (seriously which Finn would name their child Finn) and that I am from Germany because I have blonde hair and we have 4 other German girls as international students. Some day I will fulfill my hostmum suggestion about making a t-shirt that says: I'm not from Germany. Even my head master said "Guten morgen" to me and I was so abashed that I probably just answered "Guten morgen!" Wait, how did I end up here when I was talking about Hobbiton..

Anyway, Hobbiton,a  must-see-attraction now that I'm here. I think it was worth it even though it costed 75 dollars (approx 50 euros). I forgot to charge my camera, heh, so Sofia was in charge of filming. She took this job really seriously and after 2 hours tour she had over 600 photos. Well, she is a total Lord Of the Rings- freak. 

















 Okay, I guess I'm a poser..












1 kommentti: