lauantai 7. kesäkuuta 2014

just because it's black in the dark doesn't mean there's no colour



Hyvää kesää suomalaiset!! (En ole katkera teidän 10 viikon kesälomasta.) Oon tehny paljonkin kaikkea, mut en oo jaksanu ottaa kameraa mukaan tai kuvat ei vaan oo lähelläkään julkasukelposta haha:D Elämä on arkista ja normaalia ja niin ihanaa. Ehkä muhun on alkanu tarttua tää laid back-elämän tyyli:D Aluks yritin ehkä pitää yllä "kahta maailmaa", mut nyt oon jotenki alkanu hellittää Suomesta ja hyväksyn sen et missaan joitain asioita.

Tajusin, et mulla ei oo ollu kuukauteen negatiivisella tavalla ikävä Suomea. Tietty kun ajattelen ihmisiä, niin tulee vähän sellanen haikea fiilis, mut tiiän et tää on niin lyhyt aika mun koko elämässä, ja et ne mulle tärkeimmät ihmiset tulee pysymään mun vierellä. Oon maailman huonoin ihminen pitämään yhteyksiä, mut se tuntuu aina yhtä ihanalta kun joku tulee kyselemään kuulumisia ja kertoo mitä itelleen kuuluu.

Term 2 on jäljellä 4 viikkoa, en oikeesti tajuu mihin tää aika on menny. Kuukauden päästä oon ainut AFS-vaihtari meijän koulussa, kun Finn ja Marco palaa kotimaihinsa. Ihan hassua et ne on lähdössä jo kotiin, koska mulle tää kaikki on vasta ollut alkua ja sopeutumista. Nyt sen huomaa, miten erilailla ollaan asennoiduttu tähän aikaan. Niistä molemmat on onnellisia ja tyytyväisiä ratkaisuunsa lähteä vaihtoon, mut ne selvästi odottaa jo kotiinpaluuta. Mä en missään nimes haluais lähtee viel kotiin, koko hommahan on ihan kesken? Niin paljon viel koettavaa edessä. Muaki odottaa niin moni ihana asia, esimerkiks koulun tanssiaiset jotka on KAHDEN VIIKON PÄÄSTÄ!

Tähän loppuun laitan tänpäiväsiä heppailukuvia, mun host isi onnistu järjestämään mulle ratsastettavan hepan! Mun ratsu oli siis 11-vuotias Amy joka on ihan täydellinen! Oli kyl jo ikävä hevosen selkään, koska viime kerrasta oli yli 4 kk. En tajunnu pyytää ottamaan yhtään kuvaa kun olin ratsastamassa mut enskerralla sit haha:D Täällä ei oo oikeestaan ollenkaan ratsastuskouluja tai talleja niinkun Suomessa, vaan hevoset on täällä ihmisten kotona.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti