torstai 27. maaliskuuta 2014

get out of your comfort zone

Moni on pyytäny että linkkaisin teille jotain kiwibändejä, joten tässä niitä nyt tulee, toivottavasti tykkäätte! 






Tänään oli ihan tavallinen arkinen päivä, mutta liikkatunnilla mentiin läheiselle ala-asteelle nimeltä Sandspit Primary school. Oltiin suunniteltu kolmen hengen ryhmissä oppitunti joka sitten pidettiin 9 innokkaalle oppilaalle. Jännitin tätä (turhaan..) tosi paljon, koska vastuu oli iso ja sanasto oli mulle aika vierasta. Oon hyväksyny sen, että täällä joudun usein poistumaan mun mukavuusalueelta. Asioiden ei tarvitse olla edes suuria saadakseen sut tuntemaan olosi epävarmaksi. Toisaalta on hyvä välillä testata itteään, koska sen jälkeen olo on ihan mahtava. Sen takiahan mä tänne vaihtoon lähdinkin! 

Lapset oli ihan parhaita ja tottelevaisia, ja oli ihana huomata että oltiin niille oikeesti roolimalleja. Lopuks keksittiin meidän tiimille nimi joka oli niinkin luova kuin "The Best Team". Sain liikkaopettajalta (joka on täl hetkellä mun lempiopettaja :3) paljon kehuja ja positiivista feedbackia. Päivän kruunasi sushi jonka valmistin meidän perheelle illalliseksi. Jäljelle jäi vielä senverran että huomenna lounaalla voin tylsän leivän sijaan syödä sushia, nami! Nyt alan pakkaamaan sillä viikonlopuksi suunnataan Hokiangaan (älkää kysykö missä se on), palaillaan! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti