torstai 13. helmikuuta 2014

Happy Valentine´s day!


Oon ollut nyt vähän laiska päivittämään blogia, ja jottei tästä tulis ihan kamalan sekavaa niin kerron nyt vaan lähipäivien tapahtumista. Hankin tänään mun salikortin paikallisella kuntosalilla (ja nyt on kova ikävä Elixiaa) ja maanantaina mulla ja Moanalla on tapaaminen personal trainerin kanssa ja meille tehdään saliohjelmat:D Huomenna suunnataan heti aamusta Aucklandiin parin koulukaverin kanssa, ja kaupungissa nään myös ihanan Veran joka lähti samaan aikaan vaihtoon Suomesta Uuteen-Seelantiin mun kanssa:) Sunnuntaina mulla ja 7 muulla vaihtarilla mun chapterilta on ohjelmassa vesihiihtoa. Jaiks!

Ystävänpäivän kunniaks morning tealla jaettiin muiden toisille lähettämiä kirjeitä, suklaata ja ruusuja. Ihmiset jako toisilleen "suukkoja", eli Hershey Kisses-nimisiä suklaakonvehteja. Valentine´s day oli aika erilainen kun mihin oon Suomessa tottunu, ja täytyy kyllä myöntää että suomalainen Ystävänpäivä vie voiton.

Torstai-illalla olin Alycen ja Callumin synttäreillä paikallisessa thai-ravintolassa. Saatiin selville että meidän symppis tarjoilijalla sattu olemaan myös synttärit samana päivänä. Ruoka oli superhyvää ja seura vielä parempaa. Kun oltiin syöty, niin kaikki alko ottamaan kuvia toistensa kanssa ja tunsin itteni ihan joksikin julkkikseks kun kaikki halus ottaa kuvan mun kanssa haha:D Oli kyllä ehdottomasti ihanin ilta tähän mennessä Uudessa-Seelannissa.



Synttärisankarit 






Haha sorry Bradley :DD Tää kuva tiivistää uusiseelantilaisten mielipiteen salmiakista. 

 Päivän tärkein asia: HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ VENLA! 
Ei etäisyys ei vuodetkaan ei mikään meitä erota :3

2 kommenttia:

  1. Kiitos peipi oot ihanin!!!! <3 Virtuaalisuukko maailman parhaalle kamulle <3

    VastaaPoista