keskiviikko 29. tammikuuta 2014

It is time to let my mind desire

Viime hetken pakkaukset on tehty, vihdoin! Ilman Venlaa en olis saanu aikaseks muuta kun rampata huoneesta toiseen. Ihme ja kumma sain (niin siis Venla sai) mun tavarat tungettua siihen 23 kiloon, mun matkalaukku painaa tällä hetkellä 22,75 kg... Musta kyl tuntuu et mulla on ihan säälittävän vähän vaatteita, mut luotan siihen et se mikä mult puuttuu, sitä mä en tarvii. 

Jäähyväiset on nyt kavereiden osalta takanapäin, ja seuraavaksi hyvästelenkin enää perheen. Oon tosi huono hyvästelemään muita ja haluisin oikeastaan vaan sanoa kaikille mitään ajattelematta että moikka nähään taas pian! 

Alla on joitain kuvia mun viimisistä viikoista Suomessa, ja täytyy kyllä sanoo et oon onnistunu ottamaan kaiken irti tästä ajasta. Oon ehtinyt käydä moikkaamassa mun kummityttöä ja muita sukulaisia Helsingissä, viettää ihanat läksärit ja monta muuta iltaa kavereiden kanssa.  On ollut ihan mahtavaa ja kiitos kaikki, mulla on maailman parhaat kaverit!!!


Elsaween rakkaudella tekemä flag cake, jonka kermikset vähän lässähti mut maku oli mitä parhain ja lippu ihana! Kiitos kaimani :)







___


Lotan nimeämä inception cookie, jonka nimi kaipaa varmaan vähän selvennystä :D Okei apua mistä lähtisin sitä selittää, se oli Lotan sanelemana niin clear! Jos et oo nähnyt inception elokuvaa (niin sivistä itseäs!) et varmaan tajuu tästä selityksestä yhtään mitään... Inception cookie on siis keksi "istutettuna" toisen keksin sisään, tässä tapauksessa domino käärittynä keksitaikinaan. Toi nimi inception kuvaa kuulemma kans sitä miten siinä leffassa mentiin aina unesta syvemmälle unitasolle ja tässä toi keksi on niinkun monitasonen. Wow tulipa pitkä ja syvällinen tarina mut noi keksit oli kyl ihan suuuper hyviä mut tosi makeita :)







Haha oli pakko laittaa tää lopuks, mun päivä pelastu kun huomasin et yle areenalta näkee Siskonpedin jaksot vaiks oliskin ulkomailla! Äiti ja isi kuunnelkaas nyt tarkkaan sanat :3


1 kommentti: