keskiviikko 22. tammikuuta 2014

Aikaa on liikaa ja aikaa on vähän



Tällä hetkellä varmaan suurin osa suomalaisista on kyllästyny tähä jatkuvaan kylmyyteen. Täytyy sanoo, et vaikka en mikään talvi-ihminen ookkaan, niin jotenkin kieroutuneesti nautin siitä kun jäädyn aamusin bussipysäkillä, koska tiiän et kohta pääsen sinne kesään ja lämpöön. Mun jäätyminen Suomessa loppuu  ensviikon keskiviikkona, kun kavereideni sanoja lainaten otan siivet alleni (?!). Suomesta ei mene Uuteen-Seelantiin suoraa lentoa, joten mulla (ja onneks neljällä muulla Suomesta NZ:hen lentävällä vaihtarilla) on vaihto Hong Kongissa. Perillä Aucklandissa oon perjantai aamulla. Sitä jetlaggia odottaessa...

Meillä kävi maanantaina AFS:n kautta kotikäynnillä entinen vaihtari Katariina, joka oli myös ollut Uudessa-Seelannissa vaihdossa. Katsu kerto omasta vaihtovuodestaan ja sain esittää viimesiä paniikkikysymyksiä :D Katsu kerto, että oli alottanu pakkaamisen jo reilu kuukausi ennen lähtöä, ja mähän en ole tosiaan vielä edes aloittanut. Mun viikko on muutenkin ollut tosi hektinen ja musta tuntuu et oon vaan poukkoillu koulussa ja selittäny jotain ihan omiani kaikille. Kokeet on menny yllättävän hyvin ottaen huomioon sen miten paljon oon niihin ehtiny lukea... Kävin tänään kanssa vaihtamassa Uuden-Seelannin dollareita ja nyt oon ihan innoissani tutkinu niitä :D



Pauliina tää on sulle: HEIPPA

12 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. 29.1, joskus tosi myöhään illalla :)

      Poista
    2. oi vitsi, vähän kiva! Nauti vuodestas, siit tulee varmast ikimuistone ! :)

      Poista
  2. Peltsi peltipurkki oikein paljon tsemppiä sulle sinne maailmalle, oot upee tyttö kun sul on rohkeutta lähtee :) Harvoilla on. Nauti jokasesta hetkestä, niin hyvästä ku pahasta ja koti-ikävä saattaa iskeä jossain kohtaa, mut älä anna sen pilata sun kallisarvosta aikaa siellä auringon alla! Onnea matkaan :)

    VastaaPoista
  3. Mullakin meni viimenen yö vielä pakkailessa että se kai on väistämätöntä vaikka kuinka aikasin alottaisi :p tsemppiä viimosiin päiviin suomessa , pian se alkaa<3 :) t.katsu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    2. Oho nyt sähläsin jotain ton kommentin kans.. Mut sain tänään jopa alotettuu pakkaamisen! Mun huone on nyt iha räjähtäny ja täynnä sellasii ehkä-mukaan-pinoja:D Ja kiitos paljon, olit just oikee henkilö mun kotikäynnille :) <3

      Poista
  4. Voi sinnuu, kohta matkalla!

    VastaaPoista