maanantai 7. heinäkuuta 2014

Kelly Tarlton's Sea life Aquarium

Jeee lomalla viimeinkin! Koulua mulla on loppujen lopuks jäljellä tooosi vähän, ens jakso 10 viikkoa ja sit 4. jaksoa vaan vajaa 3 viikkoa ennenku lukuloma NCEA-kokeita varten alkaa! Mut hyi nyt en haluu puhuu koulusta tän enempää.

Meille saapu eilen mieleisiä vieraita Invercargillista, meinaan mun hostveli perheineen :) Tyttöjen mukana oon laskeutunu itekkin 5-vuotiaan tasolle ja tanssinu olohuoneessa muumilaulun tahdissa (en sentään yksin.)

Ihmiset jotka seuraa mun instagrammia (elsasaraelina) on jo nähny kyllästymiseen asti mun tänpäiväsiä kuvia Kelly Tartlton Sea Life Aquariumista. Se oli siis maanalainen iso akvaario jossa uiskenteli haikaloja, pingviinejä, merihevosia ja kaikkia vedenalasia eläimiä mitä mieleen pälkähtää.

Yeah finally holidays! When you think, this school year will soon be over, term 3 takes approx 10 weeks and then it's not even three weeks from the beginning of term 4 before study break starts! But no more about school haha :D

Yesterday we got some guests from Incercargill, my host-brother and his family :) Now I have a good reason to dance with the Moomin song and act like a 5 years old, (I was't the only one.) Those who follow me on instagram, (elsasaraelina) already know that today I visited Kelly Tarlton's Sea Life Aquarium. It was awesome!










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti